ژل تنگ کننده واژن در داروخانه
داروهای مختص بانوان,  محصولات پیشنهادی

ژل تنگ کننده واژن در داروخانه|خرید ژل پاندولا وانا مختص بانوان 10 تایی

ژل تنگ کننده واژن در داروخانه مناسب برای زنانی که به رابطه زناشویی اهمیت میدهند تجربه ای دیگر برای حس جوانی و جلوگیری از افسردگی ، تنگ کننده و ضد عفونی کننده عالی

استفاده شده از ترکیبات قدرتمند گیاهی در ساخت این محصول زناشویی

عرضه شده در بسته های 10 عددی با مارک معروف panduola vana

با چند کارایی شگفت انگیز ، بهترین محصول زناشویی از دیدگاه مجلات مشکلات زناشویی در زنان

روشی ارزان قیمت و آسان علمی در تنگ کردن واژن زنان بدون عمل جراحی ، پرفروش ترین محصول زناشویی برای بانوان

ژل تنگ کننده واژن panduola vana چیست +کاربرد و عملکرد محصول

مسلما با افزایش سن در بانوان ناحیه واژن کمی شل تر بنظر میرسد خصوصا زنانی که زایمان طبیعی را تجربه کرده اند از این موضوع احساس ناخوشایندی دارند و کمی کلافه بنظر میرسند .

حساسیت این موضوع زمانی خود را نشان میدهد که لذت اورگاسم در زنان تا 50 درصد پایین رانده میشود و حتی مردان نیز در رابطه زناشویی به انزال های استاندارد دست پیدا نمیکنند .

این محصول در بسته های 10 تایی ارایه میگردد که حاوی ژل گیاهی مالشی میباشد که میتواند قبل از رابطه جنسی مورد استفاده قرار گرفته و حالت شلی واژن را بهبود بخشیده و موجبات سفتی و تنگی در واژن بانوان میگردد.

رابطه های جنسی سالم و منظم برای زنان به مرور زمان نیاز به یک ریکاوری و ضد عفونی واژن دارند و سرپا نگه داشتن میل به برقراری رابطه جنسی و افزایش لذت جنسی میتواند با یک راهکار گیاهی حفظ شود .

کاربرد مفید تنگ کننده واژن :

#تنگ کننده قدرتمند واژن

#ضد عفونی کننده واژن استاندارد

#جلوگیری از التهاب و خارش در ناحیه واژن

#تنظیم نمودن ترشحات واژینال

#از بین بردن بوی بد واژن

#افزایش مخصوص لذت جنسی و اورگاسم فوق العاده برای بانوان

نحوه مصرف ژل تنگ کننده واژن

قبل از ارایه نحوه مصرف نکاتی مهم را برای مصرف کنندگان و کاندیداهای استفاده از این ژل زناشویی متذکر میشویم .

این محصول تنها بایستی توسط زنان متاهل مورد استفاده قرار گیرید مصرف تنگ کننده واژن برای دختران مجرد میتواند التهاب و مشکلاتی را برای پرده بکارت بوجود آورد .

استفاده از این ژل میتواند نقش یک روان کننده رابطه جنسی را نیز ایفا کند .

ایجاد آرامش برای زنان در حین رابطه جنسی با مصرف این ژل گزارش گردیده است .

نحوه مصرف صحیح

ژل تنگ کننده واژن شامل بسته ده تایی یک بار مصرف میباشد مثل پنبه های یکبار مصرف.

حدود 20 دقیقه قبل از هر رابطه جنسی میتوانید این ژل را در ناحیه واژل خود مالیده و کمی ماساژ دهید استفاده از این محصول بعد از اتمام تمامی ده عدد ان میتواند بطور طبیعی واژن بانوان را تنگ نماید و نیازی به خریداری دوباره آن نخواهد بود.تنها با مصرف دوره کوتاه میتوانید واژنی تمیز تر و جوانتر را تجربه نمایید.

داروخانه هادی طب در مورد نحوه مصرف دقیق این دارو  با مکالمات تلفنی توضیحاتی جامع را  به شما عزیزان ارایه خواهد نمود .

فروش شل تنگ کننده واژن
ژل اتگ کننده واژن 10 تایی

شلی واژن بانوان و درمان های رایج و بروز

دکتر لیلا خلیلی متخصص زنان و جراحی زیبایی شلی واژن بانوان  را برگرفته از 4 دلیل رایج زیر میداند :

1.ژنتیک و سابقه وارثت در خانواده

2.بارداری

3.جابه جا کردن اجسام سنگین

4.انجام ورزش های بدنسازی

مسلما درمان های علمی رایجی برای این مشکل وجود دارد اما ما سعی میکنیم در این داروخانه این موضوع را یک بیماری تلقی نکرده و بصورتی راحت تر و کم هزینه تر به درمان بپردازیم .

استفاده از تنگ کننده واژنpnduola vana را ما برای شما مناسبتر میدانیم زیرا مشکلات شایع رایج دیگری نظیر بی اختیاری در ادارا نیز میتواند با این شیوه گیاهی درمان گردد.

درمان های رایج دیگر برای تنگ کردن واژن کدامند ؟

^جراحی پرینورافی

^جوان سازی واژن با لیزر مونالیزا تاج

بررسی علمی تر دلایل شلی واژن در بانوان

یکی دیگر از دلایل شلی واژن در بانوان عدم توانایی در کلاژن و هم چنین پیر شدن سلولهاى فيبروبلاست که باعث ایجاد تغییراتی در سایر اورگان های بدن نظیر ریه ،قلب و پوست نیز میشوند .

موضوع شلی واژن زمانی به مشکل تبدیل میشود که زنان گاها دچار بی اختیاری ادرار میشوند یا بعد از اورگاسم و یا حتی زمان برانگیختگی جنسی نیاز به ادرارهای بی موقع را احساس میکنند .

شبیه این موضوع را مردان نیز همیشه داشته اند که داروخانه هادی طب برای این منظور برای آنها قرص هایی جنسی نظیر  گودمن یا روکومکس را تجویز مینماید که موجب درمان مشکلات شایع جنسی مردانه میشود .

ریزتر با مشکل شایع شلی واژن زنانه

در دهه چهارم عمر (30-40 سالگی) همزمان با کاهش تولید و یا کمتر شدن اثر هورمونهاى استروژن و پروژسترون، تونسيته بافتهاى داخلى وخارجى تناسلى كم شده و شروع شل شدگى واژن و كاهش حجم در لبهاى خارجى تناسلى خواهد بود.

جالب است بدانيد، شل شدگى واژن حتی در بانوانى كه زایمان طبیعی را هم تجربه نکرده اند و يا حتى بانوانى كه بارورى نداشته اند هم اتفاق مى افتد.

همین مسئله شل شدگى واژن در زندگى زناشويي بسيارى از بانوان ايجاد اختلال كرده و بطور غير مستقيم ريشه انبوهى از مشكلات اجتماعى و خانوادگى مى باشد.

درمان شلی واژل بانوان با ژل تنگ کننده

این ژل تنگ کننده واژن ساخت کشور ژاپن میباشد که بسیار معروف حتی در سالهای اخیر در کشورهای اروپایی میباشد .

کشورهای دیگری نیز نسخه هایی دیگر از این ژل را در قیمت هایی پایین تر و بی کیفیت تر نیز با تبلیغاتی گزاف وارد بازارهای جهانی کرده اند که از طرف fda هرگز موفق به کسب ستاره امنیت و کیفیت دارویی نشده اند .

مسلما این یک موضوع کاملا حیاتی در زندگی زناشویی محسوب میشود که بایستی یکبار برای همیشه بصورتی علمی درمان گردد استفاده از داروهایی مشابه و جعلی میتواند شما را از روند درمانی دورتر نمایند و در طولانی مدت بیماری هایی جدیدی نظیر چین چروک را در این ناحیه بوجود آورد.

داروخانه هادی طب بصورت کامل کیفیت این دارو را تایید نموده و کاملا مسئولیت های بعدی استفاده از ژل تنگ کننده واژن را همانند سایر محصولات ارائه شده در این وبسایت برعهده میگیرد .

راهکارهای جراحی ذکر شده در بالا نیز میتواند در اولویت انتخاب های شما عزیزان قرار گیرد اما بار دیگر به شما عزیزان توصیه میکنیم سراغ داروهای ارزان قیمت قلابی برای این موضوع بسیار حساس نروید .

درمانی مطمئن برای شلی واژن با ژل تنگ کننده واژن بانوان

ما خود درمانی های رایج اشتباهی را در هادی طب مشاهده نموده ایم یکی از اشتباههای رایج زنان در این مورد لاغری میباشد لازم بتوضیح میدانیم لاغری نمیتواند موضوع گشادی واژن را درمان کند و حتی میتواند در مواردی باعث شل تر شدن واژن نیز گردد.

زببا سازی پوست واژن

در مورد محصول تنگ کننده واژن مورد بحث در این پیج از داروخانه یاد آوری میکنیم که این دارو کاملا گیاهی بوده و میتواند نقش یک جوان کننده و زیبا کننده پوست در نقطه مورد را نظر داشته باشد که این بدلیل ضدعفونی واژن و اطراف آن میشود .

در مواردی که زنان برای از بین بردن موهای زاید این ناحیه از ژلت یا موبر استفاده میکنند بسیار گزارشاتی مبنی بر سیاهی یا افتادن چین چروک ناخواسته را دریافت نموده ایم که این ژل میتواند تاثیرات مثبی را از خود بجای بگزارد .

افرایش لذت جنسی با تنگ کننده واژن

مسلما داشتن واژنی تنگ باعث افزایش لذت جنسی در زنان خواهد شد که میتواند کیفیت یک رابطه جنسی را صدبرابر کند و لذت دخول را برای مردان افزایش دهد .

برای افزایش لذت جنسی در بانوان میتوانید همچنین از محصول قطره اسپانیش فلای موجود در این داروخانه نیز دیدن فرمایید .

قیمت :270000 تومان

سفارش ژل تنگ کننده 10تايي pnduola vana
نام و نام خانوادگی
کد کشور
شماره تلفن
ایمیل اختیاری
ادامه آدرس 

اگر در مورد اين محصول سؤالي داريد در فیلد زیر بنويسيد.

سؤال اختیاری
کد پستی
تعداد 
tehrantak

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 4]

هادی طب داروخانه ای برای خرید برندهای مشهور دارویی دنیاست

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *