Jelly barbed condom
افزایش دهنده لذت جنسی

کاندوم خاردار ژله ای قابل شستشو در بسته بندی پلمپ شده

کاندوم خاردار ژله اي داراي خارهايي به اندازه مناسب به دليل قطر و نوع طراحي برجستگي هايش میتواند یک کمک رابطه جنسی باشد .

این نوع کاندوم ها با کاندوم های ضد بارداری مرسوم بین ذوجین متفاوتند و برای تغییرات در نوع آمیزش جنسی مورد استفاده قرار میگیرند .

کاندوم خاردار ژله ای بیشتر میتواند برای مردانی که از نازکی الت تناسلی رنج میبرند مناسب باشد همچنین زنانی که دچار گشادی واژن بعد از زایمان شده اند و از رابطه جنسی نمیتوانند لذت ببرند .

این کاندوم ها میتواند یک نوع تغییر در شکل رابطه جنسی باشد که همانند تغییرات پوزیشن های رابطه جنسی میتواند جالب و خوشایند برای ذوجین باشد.

قبل از هر چیزی این مقاله را بخوانید⇓

کاندوم چیست + اهمیت استفاده از کاندومها و انواع آنها

کاندوم خاردار ژله ای چیست ؟

کاندوم خاردار ژله ای یک کاندوم درشت تر و کلفت تر نسبت به دیگر کاندوم ها میباشد که همانند خارهای یک گل دارای خارهای ژله ای و سلیکونی میباشد .

شکل این خارها به گونه طراحی شده است که شبیه خال های بدن میباشند و در رابطه جنسی هیچ خطری را برای واژن زنان بوجود نخواهند آورد .

این کاندوم ها برخلاف کاندوم های دیگر یکبار مصرف نبوده و میتوانید بخاطر جنس مرغوب بکار رفته در آن بارها شسته و مورد استفاده قرار دهید .

به این نوع از کاندوم ها ، کاندوم سلیکونی نیز گفته میشود زیرا از جنسی بسیار عالی برخوردار است که همانند پوست بدن عمل میکند .

کیفیت این کاندوم به خاطر بکارگیری از سلیکون بسیار بالاست زیرا از سلیکون این کاندوم در ساخت گونه ای از عروسک های گران قیمت نیز استفاده شده است .

افزایش لذت جنسی با کاندوم خاردار ژله ای

شاید شما قبلا هنگام خرید کاندوم از مراکز لوازم بهداشتی یا داروخانه ای با معرفی کاندوم های خاردار روبه رو شده اید یا اینکه در مواردی به اشتباه کاندوم خاردار به جای کاندوم ساده خریداری نموده اید .

اما کاندوم خاردار ژله اي در مقایسه با کاندوم های خاردار یک بار مصرف زمین تا آسمان تفاوت داشته و در زمان دخول بسیار عالی عمل میکنند .

در این مدل از کاندوم ها میزان ضخامت خارهای موجود روی بدنه آن و همچنین نوع ژلاتین بکار رفته در آن کمی نازک تر بوده تا شریک جنسی شما هنگام استفاده از آن دچار درد زیاد نشود. این مدل محصول معمولا در رنگ سفید در بازار موجود است.

کاندوم های خاردار یک بار مصرف بدلیل کیفیت بسیار بد موجب نارضایتی بانوان قرار داشته و همچنین مردان نیز علاقه ای برای خرید دوباره نشان نمیدادند اما کاندوم سلیکونی میتواند بهترین گزینه جایگزین باشد .

برای افزایش شادابی زندگی زناشویی بهتر است افراد از شیوه های دیگری نیز استفاده کنند که میتواند بعنوان یک محرک همچنان آغوش گرم خانواده را تحکیم بخشد .

نحوه ارگاسم جنسی در بانوان وابسته به دیواره های واژن است و هرچقدر بیشتر مورد سایش قرار گیرد میتواند آنها را به اوج لذت نزدیکتر سازد ، این یک ایده جذاب و متفاوت میتواند باشد .

دلایل استفاده از کاندوم ها

زندگی کنونی در جوامع مختلف بشری به طرزی پیش میرود که ما هر روز با شکل جدیدی از بیماری ها روبه میشویم .

کاندوم ها دیگر مثل سابق فقط برای بیماری های خطرناک نظیر ایدز بکار گرفته نمیشوند بلکه با وجود بیماری های جدیدی نظیر کرونا در همین اواخر متوجه میشویم که حتی ذوجین نیز باید کمی اصول بهداشتی را بیشتر از همیشه رعایت کنند و اینکه بروز برخی بیماری ها نظیر هپاتیت که قابل انتقال از راه دهان نیز میباشد ما را کمی نگران تر میکند.

در مواردی شاید مردان زیاد راغب به استفاده از کاندوم ها نباشند اما وقتی فرایند کار را تجزیه و تحلیل کنند به اهمیت آن بیشتر پس خواهند برد .

هر ابزاری با پیشرفت های علمی تکامل پیدا میکند و اینبار این کاندوم ها هستند که در شکل و شمایل جدید تولید گردیده اند .

زادگاه اصلی کاندوم ها آسیای شرقی است زیرا بیماری های ناشی از روابط پر خطر جنسی در آنجا بسیار بالاست . تنوع در ساخت یک محصول میتواند همچنان جذابیت ها را ادامه دهد که کاندوم ها نیز در سالهای اخیر از این رویه پیروی کرده اند .

نحوه استفاده از کاندوم خاردار ژله ای چگونه است ؟

اطمینان حاصل کنید که کاندوم در شرایط خوبی است و پاره نشده یا تاریخ مصرف آن تمام نشده است (تاریخ روی بسته را بررسی کنید).

لفاف را با دقت باز کرده و کاندوم را بیرون بیاورید.

آن را روی نوک آلت تناسلی که کاملاً نعوظ دارد قرار دهید.

طرف رول شده باید رو به بیرون باشد.

اگر ختنه نشده اید، ابتدا پوست ختنه گاه را عقب بکشید.

نیم اینچ فضایی در نوک آن بگذارید که در هنگام انزال مایع منی جمع شود.

این به جلوگیری از شکستن کاندوم کمک می کند.

برخی از کاندوم ها دارای نوک مخزنی هستند که فضا را برای شما باقی می گذارد. هوا را از نوک کاندوم خارج کنید. آن را تا انتهای آلت تناسلی خود باز کنید.

از روغن کاری کافی استفاده کنید تا کاندوم نشکند.

می توانید از روان کننده های مبتنی بر آب مانند لوبریکانت استفاده کنید.

از روان کننده های روغنی مانند وازلین، لوسیون بدن، روغن بچه یا روغن ماساژ استفاده نکنید زیرا می تواند لاتکس را ضعیف کرده و باعث شکستن کاندوم شود.

هنگامی که رابطه جنسی تمام شد، اما قبل از اینکه آلت تناسلی شما نرم شود، لبه کاندوم را بگیرید تا در حالی که بیرون می آورید، آن را در جای خود نگه دارید. به آرامی از شریک زندگی خود بیرون بکشید. کاندوم را از روی آلت تناسلی خود بیرون بیاورید، مطمئن شوید که منی نریزید.

کاندوم را در یک دستمال بپیچید و آن را در جایی دور بیندازید که دیگران به آن دست نزنند. در زمان مناسب شستشو داده و برای مصارف بعدی در مکانی امن نگهداری کنید.

خرید کاندوم خاردار ژله ای از داروخانه

ما زیاد مشتاق به قرار دادن چنین محصولاتی در داروخانه هادی طب نبودیم زیرا ما برندهای بسیار مهمی نظیر قرص مگنارگس یا قرص وایمکس را در داروخانه هادی طب پشتیبانی میکنیم و سعی داریم همگام با داروهای نوین پزشکی در حوزه ناتوانی جنسی قدم برداریم اما با توجه به درخواست عده ی زیادی از مشتریان عزیزمان مجبور به قرار دادن این محصول در داروخانه شدیم .

تعداد این دارو در داروخانه هادی طب خیلی زیاد نیس و با توجه به اینکه اکثر داروخانه های سطح شهر نیز این کاندوم را ارایه نمیدهند بنا به تمایل خود میتوانید این کاندوم را از این مکان خریداری فرمایید .

این محصول بهداشتی جنسی نیز در یک کارتن نا متعارف درب منزل شما تحویل داده میشود .بسیار خوشحال خواهیم شد اگر از برندهای ارایه شده در داروخانه هادی طب دیدن فرمایید .

قیمت کاندوم خاردار ژله ای: 150000 تومان

برای سفارش کاندوم خاردار ژله اي (قابل شستشو) به فرم زیر بروید:

سفارش کاندوم خاردار ژله اي (قابل شستشو)
نام و نام خانوادگی
کد کشور
شماره تلفن
ایمیل اختیاری
ادامه آدرس 

اگر در مورد اين محصول سؤالي داريد در فیلد زیر بنويسيد.

سؤال اختیاری
کد پستی
تعداد 
tehrantak

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 4.9]

هادی طب داروخانه ای برای خرید برندهای مشهور دارویی دنیاست

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *