قرص ویاگرا پاور وی 8
خرید قرص تاخیری

خرید قرص ویاگرا پاور وی 8 بهترین قرص تاخیری موجود در داروخانه

قرص ویاگرا پاور وی 8 جدیدترین فناوری در زمینه  استخراج اسانس از گیاهان مختلف جهت ساخت بهترین مکمل های جنسی مرد را داراست

قرص ویاگرا پاور وی 8 باعث افزایش قدرت جنسی در مردان افزایش قدرت نگهداری نعوظ تا چندین برابر میشود فاقد هرگونه عوارض جانبی و مواد شیمیایی میباشد.

مجموعه قرص های قدرتی ویاگرا پاور وی 8 که از گیاهان با خاصیت تقویت جنسی استخراج شده اند، با تحریک اتساع عروق، بهبود گردش خون در مویرگ های محیطی، تحریک انتهای عصبی و تحریک ترشح طبیعی هورمون ها، روی کل بدن اثر می گذارند.

در عین حال بر روی سیستم عضلانی و عصبی تأثیر می گذارد و به آرامش عضلات کمک می کند. ترکیبات موجود در آن اثر ضد افسردگی دارند و به بهبود وضعیت روانی کمک می کنند و نعوظ محکم و طولانی مدت را از اولین کپسول تضمین می کنند.

قرص ویاگرا پاور وی 8 خارجی اصل
خرید قرص ویاگرا پاور وی درمان زود انزالی در مردان

این قرص باعث افزایش هورمون جنسی در مردان شده و در نتیحه الت تناسلی مرد را بزرگ مینماید

محصول به گونه ای تولید گردیده است که میتواند پاسخگوی افراد برای رابطه ی نزدیکی حدود یک هفته ای باشد در واقع سازندگان این برند مشهور سعی کرده اند تا دفعات استفاده از قرص های تاخیری را در مردان بالغ تا چندین برابر کاهش دهند .

این دارو براساس یک مولفه کاملا علمی است که جدیدا سعی میکند اعتیاد افراد به استفاده از قرص تاخیری را کاهش و کنترل کند .

مشتریان هادی طب بسیار این دارو را از ما طلب کرده اند که مجبور به ارایه محصول در این پیج شده ایم بر اساس تحقیقات صورت گرفته افراد زیادی اذعان داشته اند که این مکمل جنسی (قرص ویاگرا پاور وی 8) توانسته است زود انزالی را در آنان بصورت کامل برطرف کند .

ویاگرا پاور وی 8 جدیدترین قرص بزرگ کننده الت مردانه

این داروی گیاهی انتقال خون به بافت الت تناسلی را افزایش داده و قدرت و میل جنسی مردانگی را افزایش میبخشدباعث ایجاد نعــوظ موثر و ماندگار شده که موجب پایداری نعــوظ در کل زمان نزدیکی شده و نیز باعث تقویت قــوای جسمی و عمومی بدن شده که منجربه افزایش زمان مقــاربت و رسیدن به ارگـاســم مناسب می گردد

ویژگی های شاخص قرص ویاگرا پاور وی8 :

1) شق کننده قوی الت افزایش تمایل و میل جنسی در مردان

2) ایجاد حس برانگیختگی در مردان افزایش مدت زمان رابطه نزدیکی

3)تنظیم کلی عملکرد جنسی در مردان

4)یک داروی تاخیری کاملا طبیعی بدون هیچ گونه ترکیبات ناایمن و مضر

5)افزایش خون رسانی به الت تناسلی وبهبود گردش خون موثر در آن

6)درصد رضایت بالای 70 درصدی مشتریان

نکته : ما این نسخه را از کشور رومانی برای شما عزیزان تهیه نموده ایم متاسفانه بخاطر تحریمات دارویی عرضه این قرص تاخیری عالی در داروخانه های ایران موجود نمیباشد اما اکثر پزشکان جهت درمان اختلالات نعوظی قرص ویاگرا پاور وی 8 را برای بیماران خود توصیه میکنند .

مجوزهای دارویی معتبر دیگر

Power V8 یک محصول غذایی است که توسط Bioresource رومانی و وزارت بهداشت تأیید شده است
این محصول 100٪ اصلی است و کلیه مصوبات قانونی را برای فروش در رومانی تهیه کرده است. SNPMAPS Notification Nr. 9629/2015
POWER V8 یک مارک تجاری ثبت شده در رومانی است. شماره ثبت علائم تجاری: 140371

لازم بتوضیح میدانیم داروخانه هادی طب برخلاف داروخانه های دیگر کاملا مسئولیت عرضه دارو به مشتریان را قبل و بعد از مصرف برعهده میگیرد.

خرید قرص تاخیری اصل و مطمئن
قرص تاخیری بدون عوارض ویاگرا پاور وی 8

خرید قرص شق کننده الت ویاگرا پاور ی 8

ویاگرا پاور وی 8 طراوت و شادابی جنسی را برای مردان به ارمغان می اورد و شدت میل به رابطه جنسی را در مردان افزایش میدهد که باعث افزایش شقی و سفتی الت تناسلی مردانه میشود .

از این مکمل گیاهی تمامی افرادی که دارای پروسـتات ، کوچکی و کوتاهی عضــو مردانه ، کم بودن میزان اسـپــرم ، نرسیدن به نعــوظ موثر و افراد دارای افسردگی و یا مشکلات حافظه می باشند میتوانند استفاده نمایند .

شق سازی الت به صورت کامل میتواند قدرت نعوظ مردانه نشان دهد .شما ما قرص ویاگرا پاور وی 8 میتوانید براحتی الت تناسلی خود را شق سازید.

این دارو مورد تایید بهداشت جهانی میباشد ودر کشورهای اروپایی و امریکایی توزیع میشود. از لینک انتهایی این مطلب میتوانید براحتی محصول را ثبت سفارش فرمایید .

ویاگرای پاور وی 8 از چه ترکیباتی ساخته شده است

جینسنگ کره ای، جینسنگ، Cistanche، خیار دریایی، Cordy sinensis، زعفران، میوه Wolfberry و غیره

و مطلب مهمتر آنکه به ادعای کمپانی تولید کننده ، مصرف آن علاوه بر ایجاد لذت و مانگاری در بدن ، اثر آن حدود 72 ساعت در بدن شخص میماند و نه تنها (عوارض جانبی) ایجاد نمیکند بلکه باعث ایجاد یک ارکشــن (شــق پذیری) قوی و ماندگار شده و سایز آلــت را نیز افزایش میدهد

ما قبلا قرص سیالیس برا شما معرفی کردیم که اثر بخشی تا 36 ساعت را دارا بود .حال این دارو میتواند تا دو برابر بیشتر در بدن مردان قدرت ماندگاری داشته باشد .

قرص ویاگرای پاور وی 8 قدرت از دست رفته را حتی در حین نعوظ نیز بازیابی میکند همچنین قادر است حس شق پذیری الت تناسلی مردانه را در زمان استراحت بعد از نعوظ نیز حفظ نماید این یک قرص درمان ناتوانی جنسی  فوق العاده است

معرفی قرص تاخیری ویاگرا پاور وی 8

100% طبیعی با تاثیری فوق العاده و عاری از هرگونه عوارض جانبی ناشی از قرصهای مشابه. با اثرگذاری سریع و ماندگاری تاثیر در حدود 72 ساعت .

محصول ” شامل 10 عدد قرص گیاهی 200 میلی گرمی ” دارای تایید CE اروپا و شماره مجوز 69175 قدرت بسیار بالا در نگهداری نعوظ مردان که این دارو را به یک قرص تاخیری ناب و پرطرفدار تبدیل کرده است.

Power V8 یک مکمل طبیعی است ، این جایگزینی مناسب برای محصولات سنتی در جهان است. Power V8 به عنوان محصولی قدرتمند  شناخته می شود که از زمان اولین بار کارکردفوق العاده را نشان میدهد.

قرص ویاگرا پاور وی 8 اعتماد به نفس را افزایش می دهد و به آرامش کل بدن کمک می کند ، این قرص گیاهی تاخیری به دنبال لذت های شدید با شریک زندگی است.

Power v8 جایگزینی مناسب برای ویاگرای 30 تایی است.

محتوای محصول powerv8 این محصول را به یک ویترین طبیعی طبیعی تبدیل می کند. تأثیر قابل اغماض نیست ، تأثیر سریع و ماندگار دارد.

پاور وی 8 اثر سریع و بدون عوارض جانبی را از خود نشان میدهد

 قرص راست کننده و درمان انزال زودرس ویاگراپاور وی 8

این قرص تاخیری معمولا در ویترین بهترین داروخانه های دنیا جای گرفته است . در داروخانه هادی طب تنها نسخه درجه 1 و اصل محصول یاد شده موجود میباشد ما فقط محصولات زناشویی برند را عرضه میکنیم .سلامتی مشتریان اولویت اصلی این داروخانه در درجه نخست میباشد.

پنح ویژگی بارز دیگر را از قرص ویاگرا پاور وی در زیر مرور میکنیم

1) افزایش لذت آمیــزش در هنگام مصرف قرص تا ده برابر وضعیت قبلی
2)سفت کننده کمر با مصرف درست محصول در کمتر از یک ماه
3) تاثیری فوق العاده و عاری از هرگونه عوارض جانبی
4) با اثرگذاری سریع و ماندگاری تاثیر در حدود 72 ساعت که باعث سفت شدن کمر مردان میشود
5) شــق کننده قوی و افزایش دهنده سایز آلـت (راست کننده الت بسیار قوی )

انزال زودرس را می توان با تشکر از ترکیب جینکو بیلوبا و دانه های تره فرنگی ، که بر روی شل شدن عضلات آلت تناسلی آلت تناسلی مرد عمل می کنند ، به راحتی با محصول پاور وی 8 برطرف نمود  و به این ترتیب به تاخیر در انزال تا 120 دقیقه (2 ساعت) کمک می کند.

نحوه مصرف قرص ویاگرا پاور وی 8

تعداد مجاز استفاده از این قرص گیاهی هر 24 ساعت یکبار میباشد و این قرص را بهمراه میزان کافی اب ولرم میل فرمایید .

این مکمل بدون هیچگونه عوارض جانبی ناشی از استفاده قرصهای مشابه نظیر افزایش فشار خون ، سردرد ، استرس ، اشکال در دید ، تشنگی و موارد مشابه دیگرمیباشد و به شما در ایجاد رابطه ای لذت بخش کمک شایانی می نماید

قدرت ویاگرا پاور وی 8 آخرین فن آوری را برای استخراج اسانس از گیاهان مختلف اتخاذ می کند تا مکمل های مردانه را افزایش داده و باعث افزایش جریان خون آلت تناسلی ، تولید هورمون ها ، بزرگ شدن اندازه بدن غارنشین آلت تناسلی مرد شود.
هنگام نعوظ ، خون بیشتری در بدن غار وجود خواهد داشت ، بیش از 30٪ از خون مورد استفاده قرار می گیرد. به این ترتیب ، جنس نر قوی تر ، طولانی تر و بزرگتر خواهد شد.

علاوه بر این ، این امر می تواند از ابتلا به بیماری آزار و اذیت جلوگیری کند ، به مرد اجازه می دهد که در طول مقاربت بیشتر اعتماد به نفس داشته و از بین برود.
فرمولاسیون خالص گیاهی ، محصول هیچ گونه عوارض جانبی در بدن انسان ندارد. این ماده شامل غدد درون ریز شیمیایی نیست و مصرف طولانی مدت آن هیچگونه عارضه جانبی مانند تشنگی ، اضطراب ، سردرد و فشار خون بالا و غیره ندارد.

نظرات مهم چند استفاده کننده قرص ویاگرا پاور وی 8

من دوبار از این کپسول استفاده کردم. بار اول تاثیر بسیار قوی داشت. نیم ساعت پس از تجویز، نتایج مشاهده شد. برای کنترل انزال، هنوز باید کمی کنترل داشته باشید، اما من موفق به شکستن رکورد شدم. بلافاصله بعد از انزال سردرد گرفتم که نمی دانم چقدر طول کشید تا خوابم برد. مدت اثر آنطور که روی بسته بندی گفته می شود 72 ساعت نیست، بلکه حدود 20 ساعت است. نوبت دوم متفاوت بود. نیم ساعت بعد از تجویز، اثر ضعیف تر، تقریبا ناکافی بود و بعد از انزال دیگر سردرد وجود نداشت. با این حال، حداکثر اثر حدود 2 ساعت پس از تجویز ظاهر شد. اگرچه کامل نیست، من به آن 5 ستاره می دهم زیرا بالاتر از انتظارات من است.

خیلی خوبه با نصف کپسول کار میکنه.

من به گرمی توصیه می کنم، از اثر شگفت زده شده است. حسی مشابه گیربکس 8 سرعته. نشاط مضاعفی را احساس می کنید. شب دوم یا بار دوم همون روز امتحان نکردم. اما احساس این است که خوب بود. اما به عنوان یک نکته منفی در مورد من … سردرد در شب

-من بدون این همیشه دپرس هستم.

-تو نمیتونی بهتر از این دیگه گیر بیاری.

این کار می کند اما شما باید خواب و آب در سیستم داشته باشید. بار اول تاثیری نداشت. بار دوم عالی پیش رفت. مزیتش اینه که هیچ عارضه ای جز سردرد نداره

♥ بنظر میرسد مشتریان راضی هستند اما روی سردرد بعد از انزال تاکید شده است، پزشک داروخانه ی هادی طب معتقد است که با تغذیه خوب بعد از انزال همراه با آبرسانی به بدن میتوان بدون سردرد قائله را خاتمه داد.

جمع بندی و خرید قرص ویاگرا پاور وی 8 از داروخانه

– مکمل 100% طبیعی برای قدرت، نعوظ طولانی مدت و انزال زودرس Power V8 نسخه طبیعی محصولات حاوی ماده فعال سیلدنافیل و تادالافیل است. Power V8 یک مکمل قدرت، ایمن، بدون اثرات ناخواسته، ایجاد شده از گیاهان و مواد با منشاء طبیعی است. Power V8 حاوی یک فرمول اصلی، بر اساس عصاره های 100٪ طبیعی است و بدون نسخه (بدون نیاز به نسخه) منتشر می شود. این محصول از گیاهان تازه پس از یک فرآیند علمی درمان، آماده سازی، پالایش و استخراج، با محتوای غنی از فیتونوترینت های شناخته شده برای خواص خود برای حفظ سلامت طبیعی و عملکرد جنسی ایجاد می شود.

قرص ویاگرا پاور وی 8  مورد تایید و در محدوده مکمل های طبیعی مورد تایید و تایید موسسه ملی منابع زیستی رومانی قرار گرفته است، مدرن و طبیعی – قدرتمندتر از هر قرص قدرت طبیعی

قرص ویاگرا پاور وی 8 برای مردانی که نعوظ ضعیف، ناتوانی جنسی (اختلال نعوظ) و انزال زودرس (انزال زودرس) را تجربه می کنند، نقش ویژه ای دارد.

پاور وی 8 را میتوانید برای بازی های تکراری بهترین گزینه بدانید!


قیمت 380000 تومان

سفارش قرص ويـ ـاگراي پاور وي 8
نام و نام خانوادگی
کد کشور
شماره تلفن
ایمیل اختیاری
ادامه آدرس 

اگر در مورد اين محصول سؤالي داريد در فیلد زیر بنويسيد.

سؤال اختیاری
کد پستی
تعداد 
tehrantak

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 25 میانگین: 3.8]

هادی طب داروخانه ای برای خرید برندهای مشهور دارویی دنیاست

14 دیدگاه

    • haditeb

      سلام . معمولا از طریق اداره پست محصولات ارسال میشن اگه شما با این طریق راحتین حتما هنگام تاییدیه تلفنی موردتون رو عنوان فرمائید .

  • مسعود

    سلام بهترین محصول جهت افزایش سایز فوری و موقت قبل از برقراری رابطه کدوم محصولتون رو پیشنهاد میکنید ؟ پاور وی 8 یا سیالیس مشکی یا بیگ پنیس کدوم تاثیر بیشتری داره و بزرگ کنندگی بیشری خواهد داشت ؟ ممنون از کارشناس محترم

    • haditeb

      سلام دقبقا هر سه این خاصیت رو دارن و در یک حد هستن، کمی بیگ پنیس نسخه ی قوی تری هست و قیمتشم کمی بالاتره در عین حال سیالیس مشکی و پاور 8 هم بسیار نسخه های قانع کننده ای از سوی مشتریان چن ساله ی هادی طب عنوان شدند

    • haditeb

      سلام بله راحتیه مشتریان در اولویته .. بسته در یک قوطی مرسوم پستی فاقد نام دارو ارسال میگردد و کنار هر کسی میتونید اونو تحویل بگیرید

      • خسرو

        سلام ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید. دیابت دارم دفع پروتئین و فشار خون هم دارم ، استفاده از پاور وی ۸ مشکلی برام ایجاد نمیکنه ؟سپاس گزارم

  • کریم

    باسلام آیا میشه قرص داپوکسیتین رو یکی دوساعتی قبل از قرص وی8 استفاده کرد،استفاده همزمان آنها آشکالی نداره؟

    • haditeb

      سلام تداخل دارن، میتونید دو تا داپوکستین برای افزایش تاثیرات استفاده کنید ولی ویاگراها باید تکی مصرف شن

  • سامان

    سلام ببخشید ویگرا وی ۸ رو نیم ساعت قبل رابطه بندازیم وقتی رابطه شروع میشه چقد طول میشه تا ارضا میشیم میگه تقریبی بگید

    • haditeb

      سلام وقت بخیر بستگی به نوع رابطه داره و در هر شخصی متفاوته در کل میتونید زمان انزال رو به تاخیر انداخته و نعوظی قدرتمند داشته باشید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *