قرص های افزاش قد
مقالات علمی

آیا قرص های افزایش قد تاثیری هم دارند؟

قبل از اقدام به خرید چنین مکمل هایی همواره مشتری سوالات و ابهامات زیادی در خود میبیند و اینکه چطور میتواند یک دارو بر فرآیند اندازه قدش تاثیر گذار باشد به شک و تردید فرو میرود.

برای پاسخ به چنین سوال مهمی بهتر است قبل از هرچیزی مطالعات علمی خود درباره ی عوامل تاثیرگذار بر قد انسانها را افزایش دهید.

صفحه رشد که به عنوان صفحه اپی فیزیال نیز شناخته می شود، ناحیه ای از بافت در حال رشد در نزدیکی انتهای استخوان های بلند در کودکان و نوجوانان است. هر استخوان بلند حداقل دو صفحه رشد دارد، یکی در هر انتها. این صفحات رشد طول و شکل آینده استخوان های بالغ را تعیین می کنند. تا زمانی که صفحات رشد شما باز است، شما همچنان فرصت قد بلندتر شدن را دارید.

قد با ورود به سن بلوغ به سرعت شروع به افزایش می کند. سپس سرعت آن کاهش می یابد و در پایان بلوغ برای اکثر افراد، معمولاً در حدود 18-20 سالگی برای زنان و 20-23 سالگی برای مردان متوقف می شود. خب در این مرحله، صفحات رشد شما به طور کامل بسته می شود و استخوان های شما به طور طبیعی دیگر نمی توانند رشد کنند. در طول سال‌های رشد، عوامل زیادی بر رشد قد شما تأثیر می‌گذارند، از ژنتیک و تغذیه گرفته تا ورزش، محیط زندگی و خواب. در حالی که نمی توانید شرایط ژنتیکی را برای بهبود قد خود تحت تأثیر قرار دهید، می توانید شرایط غیر ژنتیکی را کاملاً به نفع خود تغییر دهید.

اینجاست که قرص های افزایش قد به صحنه می آیند. قرص های افزایش قد مکمل هایی هستند که مواد مغذی ضروری برای رشد قد مانند ویتامین D، ویتامین B1، ویتامین B2، ویتامین C و کلسیم را برای بدن شما فراهم می کنند. از آنجایی که رژیم‌های غذایی شما همیشه کامل نیستند، سخت است که اطمینان حاصل کنید که تغذیه روزانه شما برای رشد استخوان کافی است. در نتیجه، از طریق ویتامین‌ها، مواد معدنی و سایر مواد مغذی که در قرص‌های افزایش قد متمرکز شده‌اند، می‌توانید مطمئن باشید که بدن شما تمام نیازهای خود را برای رشد دارد. علاوه بر این، برخی از این قرص‌های رشد قد حاوی گیاهان گرانبهایی هستند که به بهبود کیفیت خواب و افزایش سطح انرژی شما کمک می‌کنند(مقاله ی ویتامین های موثر برای افزایش قد کدام ها هستند؟).

آیا تصمیم به استفاده از قرص های افزایش قد عاقلانه است؟

خب وقتی ما به این موضوع پی بردیم که دقیقا در ساختار چنین قرص هایی چه موادی ترکیب شده اند پس حال بیایید بینیم  که نحوه ی عملکردشان چگونه میباشد.

قرص های رشد قد می توانند برای افرادی که رشد قد آنها در سنین پایین به دلیل تغذیه نامناسب یا عدم تعادل هورمونی کند می شود یا متوقف می شود شگفت انگیز باشد.

گاهی کودک یا نوجوان با سوتغذیه و ضعف عمیق بدنی مواجه است او خیلی زود مریض شده و مدتها طول میکشد که بتواند انرژی از دست رفته را جبران سازد که همان مفهوم ضعف ایمنی بدن در اینجا صدق میکند.

درک این نکته ضروری است که هورمون رشد (GH) در فرآیندهای بیولوژیکی خاصی در بدن شما نقش دارد، از جمله رشد سلولی، بازسازی سلول‌ها، بهبود توده و استحکام استخوان و همچنین افزایش قد.

قرص های افزایش قد که سرشار از مواد مغذی حیاتی مانند ویتامین D3، ویتامین B12، کربنات کلسیم، روی و اسیدهای آمینه هستند، بدن را برای تولید طبیعی GH تحریک می کنند که به ترمیم غضروف و رشد استخوان های شما برای افزایش قد کمک می کند. با گنجاندن قرص های افزایش قد در رژیم غذایی روزانه خود، می توانید چند اینچ قد بلندتر کنید.

با این تفاسیر خلاصه وار اگر برای شروع درمان کوتاهیه قد خود با انوان قرص های افزایش قد جدی هستید ما پیشنهاد میکنیم حتما از مکمل های زیر بهره ببرید.

ما با بهره گیری از وبسایت howtogrowtaller.com مجموعه ای منظم از چند داروی شناخته شده را برایتان معرفی میکنیم البته سه دارو از این جمع در سبد داروخانه هادی طب موجود است و در آینده بنا به درخواست عزیزان نسخه های دیگر نیز تهیه و عرضه خواهد گردید.

قرص افزایش قد nubest tall 10

قرص های افزایش قد
NuBest Tall 10+

 مکملی است که در ایالات متحده توسط پزشکان پزشکی ایالات متحده برای سرعت بخشیدن به رشد قد طبیعی ساخته و تولید شده است.

این یکی از بهترین قرص های رشد قد از نظر منشاء و همچنین ویژگی های متمایز است که کاملاً یک انتخاب توصیه می شود.

با توجه به کشور مبدا، ایالات متحده کشوری است که قوانین بسیار سختگیرانه ای در مورد محصولات مرتبط با سلامت دارد.

این محصولات قبل از اینکه به دست مصرف کنندگان نهایی برسند باید تحت فرآیندهای بازرسی دقیق توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) قرار گیرند.

یکی از معیارها که استانداردها را برآورده نمی کند و شرکت گواهی فروش رایگان خود توسط FDA را از دست می دهد.

با در نظر گرفتن این موضوع، مصرف کنندگان می توانند در مورد منشاء و کیفیت NuBest Tall 10+ احساس امنیت کامل کنند.

علاوه بر این، مکمل های رشد قد NuBest Tall 10+ پس از سال ها تحقیق توسط پزشکان و متخصصان تغذیه ساخته شده است.

مواد تشکیل دهنده NuBest Tall 10+، از جمله کلسیم، کلاژن، ویتامین D3، ویتامین K2 و گیاهان گرانبها، در حمایت از رشد قد و سلامت کلی به روشی طبیعی موثر در نظر گرفته می شوند.

ترکیبات گیاهی طبیعی نیز می توانند رشد استخوان شما را تقویت کرده و باعث تولید GH در غده هیپوفیز شوند. قرص رشد قد NuBest Tall 10+ یکی از معروف ترین و معتبرترین محصولات در جهان است که میلیون ها مشتری در سراسر جهان به آن اعتماد دارند.

NuBest Tall 10+ که در سراسر ایالات متحده و در سراسر جهان توزیع شده است، اکثر بازخوردهای مثبت را دریافت می کند که اثربخشی محصول را در صورت استفاده مداوم و همراه با ورزش و رژیم غذایی مغذی ستایش می کند.

قرص افزایش قد و سلامت استخوان تریپل فلکس

قرص تریپل فلکس | بهترین دارو برای غضروف

برخلاف نسخه ی بالا ما این دارو را در سبد داروخانه هادی طب داریم.

از جمله داروهای مرتبط با علم فیزیوتراپی محسوب میگردد .

قرص triple flex توانایی افراد ورزشکار و پابه سن گداشته را در زندگی روزانه افزایش میدهد .

این مکمل گیاهی قادر است روند پوکی استخوان را به طرز چشم گیری به تعویق بیاندازد .

مردان و زنانی که در سالهای آخر زندگیه خود با دردهای عجیب و غریب مفاصل و کمر مواجهند میتوانند با این فرمول تمام گیاهیه خارجی نسبت به بهبود وضعیت خوشبین باشند.

متقاضیان مصرف میتوانند از 15 تا 80 سال برای قرص triple flex  متفاوت باشند .

یکسری افراد حتی زیر 18 سال نیز با ضعف شدید استخوانی مواجهند که قرص triple flex به آنان پیشنهاد میگردد.

سه عنصر کلیدی در شکل گیری این دارو تاثیرگذارند .

  1. گلوکزامین، یک بلوک ساختمانی اساسی که به حفظ غضروف مفصل کمک می کند، به راحتی، تحرک و انعطاف مفاصل کمک می کند.
  2. کندرویتین به حمایت از روانکاری مفاصل و بالشتک که به انعطاف پذیری مفاصل کمک می کند کمک می کند.
  3. MSM، منبع گوگرد، ماده معدنی مورد استفاده بدن در کلاژن، بافت همبند و غضروف مفاصل.

این یکی از برترین فاکتورهای پزشکان ارتوپد امروزی است .

قرص افزایش قد تریپل فلکس اص حاوی هر سه ترکیب مورد نیاز برای ساختمان مفصل و غضروف است. مکمل تریپل فلکس نیچرمید محصولی از کمپانی فارماوایت و ساخت کشور آمریکا است و در هر قرص آن مقدار ۵۰۰ میلی گرم گلوکزآمین، ۴۰۰ میلی‌گرم کندروئیتین سولفات و ۱۲۵ میلی‌گرم متیل سولفونیل متان وجود دارد.

اگر چه این برای فیزیوتراپی ورزشکاران دارویی مفید است اما برای تحریک رشد قد گزینه ی بسیار جالب توجه است بخصوص اگر شما در سنین زیر بلوغ قرار داشته باشید.

درمان پوکیه استخوان نیز با تریپل فلکس امکان پذیر است.

قرص افزایش قد نچرال بونتی

قرص افزایش قد در داروخانه
قرص های افزایش قد در داروخانه ها

نچرال بونتی-naturalbounty Calcium Magnesium Zinc حاوی : کلسیم _ منیزیم _ روی و مواد معدنی سن موثر : بهترین سن برای 100در صد موثر بودن این قرص 15 تا 35 سال بوده و از سن 35تا 40سال نیز نتایج قابل قبولی مشاهده شده است. ضمن اینکه این قرص در سنین بالاتر از افزایش پوکی استخوان جلوگیری کرده و از خوابیده شدن قد و قامت افراد در سنین پیری جلوگیری می کند.

و بهترین مکمل برای سلامتی استخوانهای شماست .. مکانیسم عمل: naturalbounty با مکانیسم بسیار ساده فعال سازی هورمونهای رشد ، سبب افزایش تراکم استخوان شده و نتیجه آن معجزه افزایش قد میباشد. نتایجی که تا امروز با هیچ دارو و یا حتی جراحی و هزینه های سنگین آن اتفاق نیافتاده است. بله بسیاری از افراد که حالا به آرزوی دیرینه خود یعنی افزایش قد دست پیدا کرده اند، مثل شما باور نداشتند!!

این دارو حاصل دهه ها تلاش و کشف مکمل های تغذیه ای و ویتامین های برجسته جهت تلنقر زدن به غدد رشد افراد میباشد.

این قرص افزایش قد آمریکایی در وهله اول تلاش میکند بلوغ دیررس در افراد را درمان کند.

در این بین ویتامین هایی را برای گسترش و تحرک بیشتر خون در اندام های بدن بکار میگیرد.

قرص افزایش قد نچرال بونتی 100 عددی بوده و نوع دارویی آن کاملا کپسولی و منظم است.

فرآیند درمان با چنین مکمل افزایش قدی پیچیده نیست اما از سبک زندگی مثبت فرد تبعیت میکند ،جایی که برخی رفتارهای ناهنجار را باید شما کنار گذاشته و روال طبیعی زندگی را در پیش گیرید.

Doctor Plus

دکتر پلاس یکی از مکمل های محبوب برای رشد قد در ایالات متحده است که توسط پزشکان و متخصصان تغذیه آمریکایی برای افزایش قد کودکان (10+) و نوجوانان طراحی شده است.

با افزایش قد، تغذیه استخوان های در حال رشد خود با مواد مغذی خاصی ضروری است.

دکتر پلاس مواد مغذی قدرتمند را برای رشد بهینه استخوان ترکیب می‌کند، از جمله کلسیم، کلاژن، منیزیم و فسفر – بلوک‌های اصلی سازنده استخوان‌های قوی و سالم. مکمل بدن با این مواد مغذی در طول سال های رشد می تواند تراکم مواد معدنی استخوان، استحکام و انعطاف پذیری را افزایش دهد و باعث رشد مناسب استخوان ها شود. به علاوه، ویتامین D3 و ویتامین K2 به عنوان یک تیم برای کمک به بدن برای جذب بهتر کلسیم و رسیدن به توده استخوانی کار می کنند.

این ویتامین ها همچنین باعث افزایش کلسیفیکاسیون استخوان ها شده و از کلسیفیه شدن کلیه ها و رگ های خونی جلوگیری می کند.

این محصول همچنین حاوی Eucommia ulmoides، یک گیاه خاص مفید برای افزایش قد با بهینه سازی سلامت استخوان و جلوگیری از بیماری های استخوانی مانند پوکی استخوان است.

Doctor Plus با مواد طبیعی ساخته شده است، تولید شده در ایالات متحده است و توسط cGMP و HACCP برای کیفیت و خلوص تایید شده است. به نظر می رسد دکتر پلاس که حاوی مقداری مواد مغذی مغذی استخوان است، انتخاب هوشمندانه ای برای کودکان و نوجوانانی است که می خواهند چند اینچ به قد اضافه کنند.

قرص نچرال ولت 100 تایی

قرص افزایش قد اصل
قرص افزایش قد را از کجا بخریم

این قرص ها باعث استحكام استخوان، بهبود ماهیچه، ترمیم زخم، كمك به سیستم عصبی،‌ تنظیم فشار خون و تولید انرژی می شود.

داروهای افزایش قد نچرال ولت دارای كلسیم هستند كه مهمترین و اولین ماده برای قوی كردن استخوان ها است. همچنین بدن از كلسیم برای كمك به انقباض ماهیچه ها و بهبود سیستم عصبی و نخایی استفاده می كند كه این كلسیم را از استخوان دریافت می كند. كلسیم و منیزیم نقش اساسی را در ساختار مواد معدنی استخوان ایفا می كنند.

روی نیز برای تقسیم شدن و رشد سلول ها ضروری میباشد.جلوگیری از پوکی استخوان منیزیم و کلسیم به همراه هم در بدن واكنش می دهند و منیزیم به جذب كلسیم در استخوان كمك می كند. ماده روی كه در این محصول وجود دارد باعث فشرده تر و سفت تر شدن بافت های استخوان می شود.

روی همچنین ایمنی بدن را افزایش می دهد و كلسیم نیز عملكرد قلب، كلیه، تنفس را طبیعی كرده و باعث انعقاد خون می شود. كلسیم این محصول در 60 دقیقه جذب بدن می شود و با تغذیه مناسب و ورزش منظم خطر ابتلا به پوكی استخوان را كاهش می دهد

این یک داروی گیاهی است بر اساس جدیدترین یافته های علم پزشکی نچرال ولت ها سعی در افزایش و حجم گیری بافت استخوانی دارند بطوری که با اضافه نمودن دوز مناسبی از دارو در روز میتوانید اندام خود را صاف تر و تحریک به اوج گیری کنید .

قرص افزایش قد نچرال ولتز با مکانيسم بسيار ساده فعال سازي هورمونهاي رشد -سبب افزايش تراکم استخوان شده ونتيجه آن معجزه افزايش قد ميباشد.

نتايجي که تا امروز با هيچ دارو يا حتي جراحي و هزينه هاي
سنگين آن اتفاق نيافتاده است.بله بسياري از افراد که حالا به آرزوي ديرينه خود يعني افزايش قد دست
پيدا کرده اند…مثل شما باور نداشتند….کافيست خود را باور کنيد تا به آنچه مي خواهيد برسيد….
بسته نچرال ولتز حاوي 100عدد قرص مي باشد.

قرص افزایش قد نچرال ولت یک تقویت کننده بسیار عالی برای استخوان های بدن محسوب میشود که میزان استقامت و کیفیت بافت استخوانی را تا چندین برابر افزایش میدهد .

این قرص افزایش قد سعی میکند بصورت یکنواخت اندام های بدن را در حالت کشش قرار دهد بگونه ای که فرد میتواند روزانه با حدود 20 دقیقه انجام ورزش های هوازی و کششی یک شیوه درمانی کاملا طبیعی را مشاهده نماید .

ما همیشه اعتقاد به ایجاد تحرک و ورزش داریم و یاد آوری مینماییم که انجام مراحل درمانی اکثر بیماری ها با ورزش بسیار عالی تر و سریعتر صورت میپذیرد .

این قرص ها همچنان قادرند روند پیری را به تاخیر بیاندازند و از ایجاد اندامی خواجه ای در دوران پیری ممانعت بعمل آورند همچنین ایجاد شادابی و جلوگیری از افسردگی از دیگر خواص شگفت انگیری این محصول بشمار میرود .

معرفی قرص های افزایش قد برتر دیگر

  • Doctor Taller
  • Growth Factor Plus
  • Bio Island
  • Height Growth Maximizer
  • PureHeight Plus
  • Height Fuel

    PeakRise Height Pills

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3.5]

هادی طب داروخانه ای برای خرید برندهای مشهور دارویی دنیاست

7 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *